Mājas lapas lietošanas ērtībām, izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārlūka sesiju un nospiežot “Piekrītu”, apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu Privātuma Politika.

Jaunumi

Cityparks Latvija SIA paziņojums par PTAC lēmumu

“Cityparks Latvija” (“Cityparks”) vārds pēdējās nedēļas laikā publiskajā vidē ir piesaukts ne tajā labākajā gaismā. Nozares nezinātājam var rasties iespaids, ka darīšana ir ar brutālu, negodīgu kantori, kas darbojas 90-to gadu “labākajās” tradīcijās. Proti, soda, izspiež, neatklāj informāciju, nesadarbojas un dara pāri visiem, kam vien ir iespēja. Un labi vien ir, ka mums ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), kas par visu parūpējās un sodīja šos darboņus ar 50 000 eiro lielu naudas sodu.

“Cityparks” Latvijas tirgū darbojas 5 gadus, un jā, apzinamies, ka mūsu darbība soda saņēmējam izraisa dusmas, vilšanos un citas negatīvas emocijas. Neviens klients, saņemot līgumsodu, nav apmierināts.

“Cityparks” apsaimnieko 52 autostāvvietas. Vairākums no šīm stāvvietām ir radītas no jauna un jaunos rajonos. Tur, kur līdz tam tas nav bijis ierasts. Līdz ar to ir jāmaina ieradumi, un cilvēkiem tas nepatīk. Iekārtojot jaunu autostāvvietu pie lielveikaliem, mēs vienmēr nodrošinām pārejas un brīdinājuma periodu. Sākumposmā mēs īpaši pievēršam uzmanību tam, lai informētu regulāros stāvvietas izmantotājus, tas ir darbs no 2 nedēļām līdz 2 mēnešiem, kuru laikā autovadītāji saņem tiešu informāciju no mums. Un, protams, ir arī zīmes un norādes, kuras ir blīvi izvietotas, redzamas un netiek slēptas. Tomēr daudzi autovadītāji ir pieraduši turēt automašīnu cita privātīpašumā bez maksas, un tāpēc, saskaroties ar maksu, to ignorē vai izturās nevērīgi pret saviem pienākumiem, un tāpēc saņem sodu.

Šobrīd uzskatu par savu pienākumu pamatot situāciju, kā arī aizstāvēt mūsu klientus un mūsu darbiniekus, kas jūtas iebiedēti un nepatiesi apsūdzēti. Bet vēl jo vairāk – es vēlos uzdot jautājumu – vai valsts iestāde, kāda ir PTAC, tās vadītājas Baibas Vītoliņas vadībā drīkst atļauties publiskā vidē graut uzņēmuma darbību, aicināt tās klientus pārtraukt sadarbību, piemērot valstiskā līmenī neproporcionāli augstu sodu, balstoties uz nepatiesiem un no konteksta izņemtiem informācijas fragmentiem?

482 sūdzības vai tomēr 72?

PTAC, piemērojot “Cityparks” milzīgu sodu, publiskā komunikācijā rada priekšstatu, ka šāda rīcība ir bijusi pēdējais piliens 428 sūdzību virknē, kas saņemtas 2 gadu laikā par mūsu darbību. Diemžēl Vītoliņas kundzes argumenti šeit nonāk pretrunā ar paša PTAC sniegto oficiālo informāciju, kas liecina, ka šo gadu laikā ir saņemtas tikai 72 sūdzības, visas pārējās ir bijušas konsultācijas. Šo pašu divu gadu laikā, mēs esam apkalpojuši vairāk nekā 8 miljonus klientu. Tātad 8 miljoni klientu, kuri izprot noteikumus, rīkojas atbilstoši tiem, redz norādes un spēj tās izpildīt, vai arī pieļauj cilvēcīgas kļūdas, sazinās ar mums un atrisina situāciju, ir nieks pret tām 72 sūdzībām (0,00009%), no kurām visas kā viena ir izskatītas un atzītas par nepamatotām.

Šis, manuprāt, ir pats galvenais arguments un dīvains signāls, ko patērētājiem sūta PTAC. Tā vietā, lai aicinātu būt vērīgiem, ievērot likumu, izglītotu par autostāvvietu lietošanu, tiesībām un pienākumiem, PTAC sūta skaidru signālu – droši pārkāpjat likumu un noteikumus, turpiniet izlikties, ka neredzat, negribat saprast un pieņemt, mēs sodīsim uzņēmēju. Un kā lai jūtas tie 8 miljoni klientu, kas visu var un grib izdarīt pareizi?

Mūsu sodi pret konkurentu sodiem

Otrs arguments, ko PTAC vērš pret mums ir, ka mūsu sodi visi ir vienādi – 35 eiro – un neadekvāti augsti, radot iespaidu, ka mēs nozarē izceļamies ar īpaši agresīvu sodīšanu.

Tā nebūt nav. Pirmkārt, mēs uzskatām, ka sods vispār nav jāsaņem. Otrkārt, tos saņem pavisam niecīga daļa no mūsu klientiem, un treškārt, līdzvērtīgās stāvvietās par identisku pārkāpumu pašvaldības policija piemēro sodu 40 eiro, sods par braukšanu piepilsētas sabiedriskā transportā vairāk nekā 72 eiro.

Jau 2010. un 2011. gadā PTAC ir vērtējis sodu apjomus un atzinis, ka sods 25 eiro ir adekvāts. Šo gadu laikā ir augušas visas stāvvietu uzturēšanas izmaksas, kā arī stāvvietu tarifi ir palielinājušies vismaz par 70%, bet PTAC aicina mūs sodus samazināt līdz 16 eiro. Diemžēl arī prasības pret mums ir pilnīgi citas, nekā pret pārējiem nozares spēlētājiem. Mums PTAC liek piemērot soda aprēķina formulu, kas (1) nesedz mūsu darbības izdevumus, (2) grauj mūsu konkurētspēju, jo pie līdzvērtīgiem apstākļiem, mūsu sodi būtu divas reizes mazāki, bet tarifi augstāki nekā konkurentiem. Konkurentiem šādas prasības netiek piemērotas.

Attiecībā uz mūsu sodu, esam PTAC iesnieguši detalizētus aprēķinus, kā šī summa veidojas. Jā, sodu saņēmēji sedz visas soda piemērošanas izmaksas, un, jā, – mēs nepiekrītam PTAC uzskatam, ka šīs izmaksas ir jāiekļauj stāvvietas tarifā. Mūsuprāt, godprātīgiem stāvvietu lietotājiem nav jāsedz negodprātīgo izmaksas. Un, kamēr Latvijā autostāvvietu tirgum nav vienota regulējuma, mēs iestāsimies par godīgo autobraucēju interesēm.

Mūsu nepārsūdzamie sodi un ignorance

PTAC savā publiskajā komunikācijā rada iespaidu, ka “Cityparks” neizskata sūdzības un neatceļ sodus. Meli. No visiem izrakstītajiem sodiem gadā, vairāk nekā desmitā daļa tiek samazināti vai atcelti. Jau kopš uzņēmuma dibināšanas mēs paši aicinām klientus iesniegt iebildumus, ja viņuprāt sods ir izrakstīts nepamatoti. Informācija par pārsūdzības iespējām ir skaidri izlasāma uz soda kvīts. Savukārt mēs veicam ļoti rūpīgu fotofiksāciju un informācijas reģistrāciju, lai katru gadījumu varētu izskatīt pēc būtības. Ikviens saņem rakstisku atbildi.

Vītoliņas kundze tīši maldina sabiedrību, LNT ziņās apgalvojot, ka “Cityparks” nesamazina sodus, kā piemēru minot, ja reģistrācijas automātā netiek pareizi ievadīts auto numurs. PTAC ir lieliski zināms, ka visos šajos gadījumos, kā arī virknē citu, objektīvu gadījumu, mēs paši samazinām soda apmēru līdz 5 eiro. Piebildīšu gan, ka no paša PTAC esam saņēmuši norādes, ka sodu samazināšana nav likumīga.

Mēs pēc būtības izskatām arī citus argumentus. Daļu, piemēram, netīšām samaksāts par citu stāvvietu, pārāk vēlu izslēgts “Mobilly” norēķins, pie slimnīcas stresā aizmirsts maksājums, nepareizi ievadīts auto numurs, neliela, pierādāma nokavēšana u.c. uzskatām par objektīvām, bet ir daļa, piemēram, uzrādīts veikala pirkuma čeks, apgalvojums “ieskrēju tikai pēc kafijas” utml., kurus neuzskatām par objektīvi pamatotiem. Tā kā varam izsekot jebkurai sūdzībai un situācijai, tad paši esam pētījuši, ka tradicionālais arguments “ieskrēju uz 1-2-5 minūtēm, bet jau sods” citreiz ir 22-25 minūšu gājiens, nereti arī ilgāks. Bet izskatām pilnīgi ikvienu sūdzību.

Nav laika fiksēt stāvvietu

Mūsu apsūdzībai PTAC izmanto tieši 1(!!!!) gadījumu, kurā cilvēks ir iesniedzis sev izdevīgu daļu no video reģistratora datiem ar ierašanās laiku un apgalvo, ka nav paspējis aiziet līdz reģistrācijas automātam. PTAC nav sagaidījis “Cityparks” skaidrojumu par šo gadījumu. Bet vajadzēja, jo šis konkrētais cilvēks, atbilstoši mūsu datiem tā arī visas dienas garumā nav paspējis aiziet līdz reģistrācijas automātam.

Esam izstrādājuši autostāvvietu kontroles procedūras un turpinām tās uzlabot, lai vēl drošāk varētu pierādīt patērētājam doto laiku. Bet vienkāršoti skaidrojot – mūsu darbinieki stāvvietās nedežūrē. Brīdī, kad viņi ierodas, viņi pārbauda automašīnas, kas tobrīd ir stāvvietā, tad viņi dodas pie kioska, reģistrējas, veic kioska apkopi, pārbauda tā darbību un tad dodas atpakaļ uz stāvlaukumu, lai salīdzinātu reģistrēto informāciju ar situāciju “dabā”. Šis laiks ir vairāk nekā pietiekams, lai reģistrētu automašīnu, pat, ja cilvēks ir apjucis, iet lēni, izlasa visus nosacījumus pie kioska.

Par noteikumiem ar maziem burtiem

Mūsu apsaimniekotajās stāvvietās tiek izvietotas liels daudzums pamanāmu informatīvo un atgādinājuma zīmju. Tajās norādītā informācija ir pilnīgi pietiekama autostāvvietas lietotājiem. Zīme ir pie iebraukšanas, vairākas zīmes pa autostāvvietas perimetru, atgādinājuma zīmes pie veikala vai ēkas ieejas durvīm, atgādinājuma un informācijas zīmes par to, kur meklēt norēķinu kiosku, nereti arī zīmes pie veikala kasēm un arī audio rullīši. Dažviet pat atgādinošo zīmju komplekts uz katrām 5 automašīnām. Tās ir gan ceļa zīmes, gan lietošanas noteikumi, gan “Mobilly” maksāšanas norādījumi, gan atgādinājumi par stāvvietas lietošanu. Šo gadu laikā nav bijis pārmetumu, ka zīmes nebūtu pamanāmas.

Autostāvvietas noteikumi ir izvietoti uz vienas no lielākajām pieejamajām ceļazīmēm, noteikumos ir aprakstīta autostāvvietas regulējuma juridiskā puse un norādīta visa informācija, ko mums prasa Civillikums un norādītas sekas, kas būs par to, ja noteikumi netiks pildīti. Bet, arī neizlasot šos noteikumus, izvietotās ceļa zīmes pasaka visu autobraucējam svarīgo un vajadzīgo informāciju. Šīs zīmes netiek slēptas, tās ir standarta Latvijas ceļa zīmes, kā arī pamanāmas informatīvās zīmes. Ir tikai jāgrib šīs zīmes ievērot.

Kontruktīva sadarbība vai šantāža?

2016. gadā paši esam ierosinājuši tikšanos ar PTAC pārstāvjiem, lai izprastu, kā varam uzlabot savas procedūras. Pavisam ar PTAC pārstāvjiem esam tikušies 5 reizes, tai skaitā 2 reizes ar centra direktori.

No sirds esam ticējuši Ekonomikas ministra sludinātajai tēzei ministrijas interneta vietnē un stratēģijā, ka “viens no uzņēmējdarbības vides pilnveidošanas pasākumu plāna prioritārajiem rīcības virzieniem ir “Uz klientu orientēta valsts pārvalde”, kas savā ikdienas darbā ievēro “Konsultē vispirms” principu. Un uzraugošo iestāžu galvenais pienākums ir būt uzņēmēja uzticamam palīgam un sadarbūbas partnerim. Iestāžu pienākums ir nodrošināt, ka uzņēmēji zina par saviem pienākumiem pret klientiem, darbiniekiem un valsti, un godprātīgi tos pilda.”

Esam skaidrojuši katru PTAC pieprasījumu, snieguši uzņēmuma dokumentus, finanšu informāciju un izmaksu aprēķinus, sistēmas koda daļas, pierādījuši, ka neviltojam fotogrāfijas, skaidrojuši iekšējās procedūras, snieguši stāvvietu noteikumu projektus uzziņām, izvietojuši papildu informatīvās norādes uz kioskiem, atbildējuši uz katru PTAC iesūtīto sūdzību ar detalizētu skaidrojumu un pierādījumiem kā tiesā.

Esam arī reaģējuši un izpildījuši pavisam dīvainas PTAC prasības, piemēram, esam mainījuši zīmes stāvvietā, pamatojoties uz 1 sūdzību, kur apmeklētājs nav varējis atrast reģistrācijas kiosku. Piebildīšu, ka kiosks atrodas katrā veikala ieejā un pārējo 500 000 klientu spēja atrast šo kiosku nebija pietiekams arguments PTAC. Tāpat, atbilstoši PTAC prasībai, kas balstīta uz 2 sūdzībām, esam pārprogrammējuši reģistrācijas kiosku sistēmu, ignorējot citu četru miljonu klientu veiksmīgās reģistrācijas.

Mēs esam atvērti un esam rosinājuši PTAC un atbildīgajām ministrijām gan vienotu noteikumu projektus autostāvvietu lietošanai, gan informatīvās un izglītojošās kampaņas, gan snieguši informāciju par savām procedūrām, lai tās padarītu patērētājam pēc iespējas draudzīgākas.

Pašlaik sadarbība ar PTAC šobrīd vairāk līdzinās teroram. Esam saņēmuši sodu, kas ir rekordliels – attiecībā pret uzņēmuma apgrozījumu, mums piešķirtais sods ir 11 reižu lielāks nekā jebkad Latvijā. Proporcionāli PTAC pat ātro kredītu nozares uzņēmējus sodīja daudz maigāk.

Par “Cityparks” Latvija

“Cityparks” ir autostāvvietu apsaimniekotājs ar 52 stāvvietām, katru gadu uzņēmums vismaz četrkāršo nomaksāto nodokļu apjomu un pastāvīgi paplašina savu darbinieku komandu. 25 no “Cityparks” apsaimniekotajām stāvvietām ir maksas stāvvietas, kas atrodas pie veikaliem un tikai 2 tradicionāli ir bezmaksas stāvvietas pie veikaliem ar laika ierobežojumu. Maksas autostāvvietas un stāvvietas ar laika ierobežojumu pie tirdzniecības centriem Rīgā nav retums, tādas izvēlas organizēt tie lielveikali, kuri atrodas teritorijās ar blīvu satiksmi, apdzīvotību vai biroju centriem un vienlaikus ar ierobežotām iespējām auto novietošanai. Šī ir normāla prakse Rīgā jau 10 gadu garumā, jo lielveikali un citas iestādes tā vēlas pasargāt savus klientus un saglabāt viņiem autostāvvietas.

Paldies “Cityparks” klientiem, ka izmantojat mūsu autostāvvietas, kas ciena un ievēro likumu, kas redz un grib saprast noteikumus. Paldies mūsu klientiem, kas novērtē sadarbību un izprot esošo situāciju. Aicinām visus apmeklētājus braukt droši, būt godīgiem un ievērot autostāvvietu lietošanas noteikumus!

“Cityparks Latvija” aicina ievērot laika ierobežojumu autostāvvietā pie “Rimi Tukums”

Viens no Latvijā vadošajiem autostāvvietu apsaimniekotājiem “Cityparks Latvija” ir uzsācis darbu Tukumā. Par pirmo uzņēmuma apsaimniekoto objektu ir kļuvusi tirdzniecības centra “Rimi Tukums” stāvvieta Pasta ielā 14, kur no 19. septembra ir mainīti autostāvvietas lietošanas noteikumi.

Laika ierobežojums autostāvvietā pie “Rimi Tukums” ieviests, jo nereti tā ir pārpildīta  tāpēc, ka savus spēkratus tajā novieto ne tikai veikala pircēji, bet arī citi autovadītāji. Lai dotu iespēju pircējiem ērti novietot auto bezmaksas stāvvietā un veikt savus ikdienas pirkumus, ir ieviestas auto novietošanas laika izmaiņas.

“Cityparks” aicina Tukuma iedzīvotājus un viesus būt saprotošiem un, novietojot savu automašīnu stāvēšanai minētajā stāvvietā, ievērot laika ierobežojumu – 2 stundas, ar nosacījumu, ka automašīna tiks reģistrēta autostāvvietas e-kioskā pie veikala ieejas. Divu stundu bezmaksas laiks ir izvēlēts, lai veikala pircējiem dotu iespēju nesteidzīgi iepirkties arī tajās stundās, kad veikalā ir visvairāk apmeklētāju.

Lai izvairītos no iespējamiem pārpratumiem, ikviens veikala apmeklētājs tiek aicināts nepiemirst uzreiz pēc novietošanas stāvvietā reģistrēt automašīnu e-kioskā, sekot līdzi veikalā pavadītajam laikam, kā arī rūpīgi iepazīties ar autostāvvietas izmantošanas noteikumiem, kas ir izvietoti redzamā vietā stāvvietā. Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 67 67 67 65 vai sūtīt e-pastu: parks@cityparks.lv.  E-kioskā ir arī iespējams pārliecināties, cik daudz bezmaksas laika vēl atlicis. To var izdarīt, ievadot auto reģistrācijas numuru atkārtoti – ekrānā parādīsies laiks, līdz kuram vēl var stāvēt.

Tiem veikala apmeklētājiem, kas vēlas novietot auto stāvēšanai ilgāk par 2 stundām, par katru nākamo stundu ir jāmaksā 1 eiro, bet diennakts stāvvieta izmaksās 3 eiro. Biļetes par turpmāko autostāvvietas izmantošanas laiku, kā arī ārpus veikala darba laika, iespējams reģistrēt, zvanot pa tālruni 1859 vai sūtot īsziņu ar tekstu “MSTART auto numurs TIC” uz tālruni 1859. Izbraucot no stāvvietas, uz šo numuru jāsūta īsziņa “STOP”. Maksa par stāvvietu tiks pieskaitīta mobilā tālruņa rēķinam. Stāvēšanas laiku iespējams apmaksāt, lietojot “Mobilly” aplikāciju, izvēloties tarifu zonu TIC.

Autostāvvietu iespējams apmaksāt tīmekļa vietnē www.eparking.lv, izvēloties autostāvvietu RIMI Tukums.

“CityParks” pateicas Tukuma iedzīvotājiem un viesiem par sapratni un novēl patīkamu iepirkšanos!

Cityparks uzsāk darbu pie”Rimi” Mārupē

Autostāvvietu apsaimniekotājs “Cityparks Latvija” ir uzsācis darbu tirdzniecības centra “Rimi Mārupe” stāvvietā, kur no 1. marta ir mainīti autostāvvietas lietošanas noteikumi.

“Cityparks Latvija” aicina Mārupes iedzīvotājus un viesus, novietojot savu automašīnu stāvvietā pie “Rimi Mārupe” (Daugavas ielā 31, Mārupē), no 1. marta ievērot laika ierobežojumu – autostāvvieta ir bez maksas 1 stundu, ar nosacījumu, ka automašīna tiks reģistrēta autostāvvietas e-kioskā veikala telpās. Šajā gadījumā čeks nav jāgaida un jānes novietot automašīnas logā.

Spēkratu iespējams reģistrēt, izmantojot Mobilly aplikāciju. Ja tā nav pieejama, tad auto stāvvietā novietošanas laiku iespējams reģistrēt, zvanot pa tālruni 1859 vai sūtot īsziņu ar tekstu “MSTART auto numurs DG” uz tālruni 1859. Izbraucot no stāvvietas, uz šo numuru jāsūta īsziņa “STOP”. Maksa par stāvvietu tiks pieskaitīta mobilā tālruņa rēķinam.

Bezmaksas pirmā stunda ir izvēlēta, lai dotu iespēju iepirkties visiem veikala apmeklētājiem arī tajās stundās, kad veikalā ir visvairāk apmeklētāju. Par katru nākamo spēkrata stāvēšanas stundu ir jāmaksā 2 EUR.

Lai izvairītos no iespējamiem pārpratumiem, ikviens veikala apmeklētājs tiek aicināts nepiemirst uzreiz pēc novietošanas stāvvietā reģistrēt automašīnu e-kioskā, sekot līdzi veikalā pavadītajam laikam, kā arī rūpīgi iepazīties ar autostāvvietas izmantošanas noteikumiem, kas ir izvietoti redzamā vietā stāvvietā. Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 67 67 67 65 vai sūtīt e-pastu: parks@cityparks.lv.

“CityParks Latvija” Mārupes iedzīvotājiem pateicas par sapratni un novēl patīkamu iepirkšanos!

Svinot svētkus, autostāvvieta 18.novembrī Preses namā bez maksas

Svinot Latvijas valsts dzimšanas dienu, auto novietošana stāvvietā pie bijušā Preses nama 18.novembrī – bez maksas. Novieto spēkratu stāvvietā, kājām dodies pāri Vanšu tiltu un baudi Latvijas 99. gadadienas pasākumus klātienē. Stāvvieta atrodas: http://ej.uz/Latvijai99#18novembris #Latvijai99.

Auto stāvvieta pie bijušā Preses nama ir parocīga vieta, lai autobraucēji tur novietotu savus spēkratus un dotos kājām pāri Vanšu tiltam, un 11. novembra krastmalā baudītu svētku programmu, jo īpaši – Nacionālo bruņoto spēku un Iekšlietu ministrijas vienību militāro parādi un svētku uguņošanu. Nodrošinot bezmaksas stāvvietu, “Cityparks” aicina rīdziniekus un Rīgas viesus doties uz svētku norises epicentru un baudīt Latvijas 99. gadadienas pasākumus klātienē.

Auto novietošana “CityParks” stāvvietā pie Preses nama bez maksas ir spēkā tikai 18. novembrī, no 6.00 līdz 24.00. Auto var stāvēt neierobežotu laiku. Jāatgādina, ka  vietu skaits šajā autostāvvietā ir ierobežots – tajā ir vieta 200 automašīnām. Ērtākā iebraukšana stāvvietā ir no Balasta dambja puses.

Atvērta jauna priekšapmaksas stāvvieta pie “Pepsi centra”

Lai nodrošinātu apmeklētājiem iespēju novietot savu automašīnu ērti un netraucēti, uzņēmums “Cityparks Latvija” ir uzsācis darbu stāvvietā pie “Pepsi centra” (bijušais “Zelta boulings”) Uzvaras bulvārī 10, Rīgā.

Boulinga centra klientiem par spēkrata novietošanu stāvvietā centra apmeklējuma laikā nav jāmaksā. Lai varētu izmantot bezmaksas stāvvietu, automašīna ir jāreģistrē  “Pepsi centrā” pie jebkura no pakalpojumu sniedzēju – boulinga zāles, skaistumkopšanas salona u.c. – administratoriem.

Pārējiem iedzīvotājiem un tuvumā esošo iestāžu apmeklētājiem, kas vēlas novietot  automašīnu stāvvietā pie “Pepsi centra”, ir pieejamas stundas, dienas un nakts biļetes. Viena stunda stāvvietā maksā 1 EUR, bet visa diena (no 8.00 līdz 18.00) – 5 EUR. Automašīnas novietošana stāvvietā uz nakti (no plkst. 18.00 līdz 8.00) izmaksās 3 EUR. Mēneša abonementa cena ir 40 EUR. Ja nepieciešams novietot auto tikai uz nakti, mēneša abonements maksā lētāk – tikai 25 EUR.

Autostāvvietas izmantošanas biļetes un mēneša abonementus iespējams iegādāties, izmantojot Mobilly aplikāciju un lietojot tarifu zonu PC vai arī interneta vietnē www.eparking.lv, izvēloties attiecīgo autostāvvietu, kurā vēlaties novietot automašīnu.

Gādājot par autovadītāju ērtībām, “CityParks Latvija” turpina privāto autostāvvietu labiekārtošanu, tādējādi nodrošinot iespēju ērti novietot savu automašīnu stāvēšanā pie veikaliem, iepirkšanās centriem un citās vietās jebkurā diennakts laikā.

“CityParks Latvia” aicina ievērot laika ierobežojumu autostāvvietā pie “Rimi Valmiera”

Autostāvvietu apsaimniekotājs “CityParks Latvia” ir uzsācis darbu Valmierā. Par pirmo uzņēmuma apsaimniekoto objektu kļuvusi tirdzniecības centra “RImi Valmiera” stāvvieta Fabrikas ielā 2.

CityParks Latvia” aicina valmieriešus no 15. aprīļa ievērot laika ierobežojumu, novietojot  savu automašīnu minētajā stāvvietā, 50 minūtes. Šis laiks ir pietiekams, lai pagūtu iepirkties pat tajās stundās, kad veikalā ir visvairāk apmeklētāju.

Autostāvvietā pie “‘Rimi Valmiera” jau daudzus gadus ir spēkā 537. zīme “Stāvvieta” kopā ar 840. papildzīmi “Stāvēšanas laiks 50 minūtes”. Tas nozīmē, ka, vadītājam novietojot automašīnu šādā stāvvietā, tās salonā pie priekšējā stikla jānovieto informācija, cikos transporta līdzeklis ir atstāts stāvvietā. Visērtāk ir izmantot īpašu stāvvietas pulksteni, taču ierašanās laiku var uzrakstīt arī uz papīra lapas. “CityParks” turpmāk kontrolēs, lai laika ierobežojums tiktu ievērots.

Veicot autostāvvietas apsekojumu pirms darba uzsākšanas, “CityParks Latvia” darbinieki ir konstatējuši, ka autostāvvieta nereti ir pārpildīta, jo tajā automašīnas novieto ne tikai veikala apmeklētāji. Tā kā novietošanas ilgums netika kontrolēts, bieži vien automašīnas pie veikala stāvēja vairākas stundas, ierobežojot iespējas novietot savus spēkratus veikala pircējiem.